Ett företags identitet och varumärke ligger i betraktarens ögon. Alla signaler som företaget sänder ut, kommer omgående att påverka omgivningens uppfattning om vad ert varumärke står för.
Event är en del i en marknadsföringsmix som är både varumärkesbyggande, relationsstärkande & riktigt kul.
Evenemang handlar inte bara om en rolig upplevelse, det kan även vara ett verktyg som företag och organisationer kan utnyttja för att skapa en stark och äkta påverkan i en allt mer artificiell värld. HAPPYs syn är att varje event är en investering! Men ett genomtänkt innehåll och engagemang stödjer det arbetet med det uppfattade varumärkesupplevelsen.
Minnen kan få oss att skratta, att gråta… ja, till och med att känna kärlek. Med ett event så har vi möjligheten att påverka människors åsikter, uppfattningar och känslor om sig själva, om ert företag, en plats eller om en hel stad genom att skapa upplevelser och minnen som fäster sig.
– Att ta genvägar till ett starkt varumärke är nog utopi. Att däremot aktivt arbeta fram en strategi hur ni vill att människor uppfattar er så kan eventmarketing, eventuellt, vara en effektiv och viktig del i er totala marknadsföringsmix, säger Mattias Zingmark.
Mår Norrköping bra, mår Happy bra!
Det ska vara enkelt och roligt att verka i Norrköping. Därför finns bolaget Happy Norrköping. Vår idé är enkel, vi arbetar för en roligare och aktivare stad genom en nära relation till näringsliv och invånare. HAPPY arrangerar regelbundet aktiviteter med nätverkande där affärsmöjligheter och roligare kontakter knyts. Och, att arrangera minnesvärda evenemang, det tycker vi är kul! Vårt synsätt som på eventproduktion är enkelt. Vi jobbar med stor kunskap och stort lokalt hjärta som gör att era deltagande gäster, kunder eller besökare ska får den bästa möjliga upplevelsen och beställaren få den högsta möjliga effekt!